Donuts Collection

abril 26, 2016



Há alguns meses atrás alguém contactou-me porque queria uma agenda com donuts na capa. Trabalhei um pouco na ideia, mas nunca mais soube da pessoa. No entanto a ideia dos donuts ficou-me na cabeça até à pouco tempo.
O que é melhor para lançar na Primavera do que uma colecção cheia de cor e coisas doces?

Espero que gostem

A few months back someone contact me because she wanted a agenda with donuts on the cover. I made a rough sketch, but she never contact me again. The idea stayed the back of my mind until very recent.
What's better to launch on Spring than a colorful collection with something sweet on it?

I hope you like!




Agenda
Se gostavam de uma agenda ou planner com esta capa contactem-me.
If you would like a planner or agenda with this pattern for the cover contact me.

Cadernos \\ Notebooks
Brevemente também cadernos A5
Soon also in large size Journal (A5)



Pins & Magnéticos

You Might Also Like

0 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.