One photo a day | April

maio 01, 2018


Abril foi um mês recheado de surpresas. Tirei vários dias, alguns para passar com a família, outros foram passados a reflectir sobre a vida. Foi o mês do meu aniversário (29 primaveras). Pintei o meu cabelo de púrpura/roxo (entretanto a tinta desvaneceu e neste momento estou meia ruiva). Li muitos contos (para o meu projecto de #abrilcontosmil). Li e comprei boa BD e Novelas Gráficas. A máquina de café, cá de casa, avariou, mas com a nova veio uma ferramenta extra que me permite fazer cappuccinos 💖. Este mês foquei-me na minha marca, e apesar de me ter mantido afastada de algumas das redes sociais, consegui avançar significativamente no projecto 100 dias da Nuts for Paper.

April was a hefty month. I had a lot of off days, some spent with the family other spent reflecting on what I am doing with my life. It was the month of my birthday. I painted my hair purple (meanwhile it has faded to a reddish hue - yes I'm fulfilling my dreams of being a red hair xD). I read a lot of short stories (for a personal reading project.) I was also able to read/buy amazing comics and graphic novels. Our coffee machine broke, but now we can make cappuccino with an extra that came with the new one. I've been focusing a lot on my own brand and I can wait to share more things about the #100daysofnutsforpaper.

You Might Also Like

0 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.