One Photo a day | July

agosto 01, 2018


Julho trouxe-me algumas mudanças
- Mudei o corte de cabelo (sim, outra vez!)
- Passei parte do mês afastada das redes sociais (excepto no meu canal de YouTube).
- Mudei o meu estúdio de casa (e já ando a ponderar em fazer algumas mudanças no estúdio da Nuts for Paper)
- Passei o mês a desenhar esquilos (podem encontrá-los no Sketchbook Friday do mês de Julho)
- Comecei a criar uma nova loja online para a Nuts for Paper
- Continuei a desenvolver protótipos para a Nuts for Paper e a desenvolver as agendas 2018/2019 e 2019
- Inscrevi-me num ginásio

July brought a lot of change for me:
- I change my looks (again)!
- I spent the whole month away from most social media (the only exception was my YouTube channel)
- I've change my home studio (again- and already considering doing extra changes on my other studio)
- I spent the month drawing squirrels (you can find them in the Sketchbook Friday of July)
- I started a new online shop for a Nuts for Paper
- I continued developing prototypes for Nuts for Paper and developing 2018/2019 and 2019 planners
- I signed up in a gym

You Might Also Like

0 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.