Bites & Bits 12 e 13/52

abril 01, 2018



Nas últimas semanas tenho tido alguma dificuldade em balançar a vida e o trabalho. Quando não consigo trabalhar ou ser tão produtiva como queria sinto-me mal. Isto parece-me um ciclo vicioso e volta e meia acabo no meio deste ciclo. Eu quero romper com ele, mas nem sempre consigo.
E não é por falta de planos e ideias. É sim por falta de foco, e por falta de dizer que não a outras coisas que me ocupam a cabeça. Tal como a vida, isto é tudo um trabalho em progresso.

Numa nota mais positiva, viram o último Sketchbook Friday? Partilhei o processo da ilustração que saiu na Revista Calm ♥️

In these past couple weeks, I've been struggling to balance my work and life. When I'm not able to work or be as productive as I wanted I feel bad. This looks like a vicious cycle to me and once and an awhile I stumble right into it. I want to break free but at the moment it has been really hard. It's not a lack of ideas or plans. It's a lack of focus, priorities, and lack of saying no to other things that occupy my mind. As life, this is a work in progress.

On a more positive note, did you see my last Sketchbook Friday? Where I share the illustration process of the illustration I did for Calm Magazine ♥️


You Might Also Like

0 comentários

Deixe aqui o seu comentário // Leave us a comment

Bites & Bits August 32-35/52

August was a roller-coaster. A good roller-coaster. I started the month by installing new shelves on my Studio. I did it by myself and I...

Seguidores

Follow
© a outra mafalda 2013 - 2017. Com tecnologia do Blogger.